5. Tehniskais Atbalsts

Ja Jums ir kādi jautājumi par programmatūru Go GIS, atbildi meklējiet Go GIS lietotāja rokasgrāmatā. Ja radušies ar sistēmas lietošanu saistīti sarežģījumi vai ierosinājumi, lūdzu kontaktējieties ar SunGIS komandu pa e-pastu atbalsts@sungis.lv vai ziņojiet sistēmas uzturēšanas lapā Redmine http://projekti.sungis.lv/projects/.

../_images/36.png

Fig. 5.1 Kļūdas ziņošanas vai jaunas funkcijas pieprasījuma izveides forma Redmine sistēmā

Lai ziņotu par pamanītu sistēmas kļūdu, vispirms ir nepieciešams:

  1. autorizēties ar izsniegto lietotāja vārdu un paroli.
  2. pēc tam ir nepieciešams doties uz jauna kļūdas paziņojuma veidošanas sadaļu (Fig. 5.1 – „Jauns uzdevums“).
  3. izvēlnē “Trakeris” izvēlamies pieteikuma formātu: kļūda- ja ir konstatēta sistēmas darbības kļūda, iezīme - ja vēlaties pieteikt jaunas sistēmas darbības vai funkcijas izveidi, atbalsts - ja nepieciešama konsultācija par sistēmas un tās komponenšu lietošanu, komunikācija - apmaiņai ar informāciju vai datiem.
  4. Temats – norādiet pēc iespējas precīzāku pieteikumā iekļautās informācijas tematu, piemēram, īss problēmas apraksts.
  5. Apraksts – sniedziet pēc iespējas precīzāku situācijas aprakstu.
  6. Statuss - pieteikuma attīstības statusa rādītājs.
  7. Prioritāte - norādiet problēmas vai pieteikuma risināšanas svarīgumu.

Sistēmā esošos kļūdu un vēlmju paziņojumus var aplūkot aktīvo ziņojumu sarakstā („Uzdevumi“). Pie katra kļūdas paziņojuma apskatāms tā statuss un komentāri. Ir iespējams pievienot arī papildus informāciju, kas var palīdzēt konkrētās problēmas novēršanai.